Thursday 18 October 2012

Najlepši sajt za grupnu kupovinu: Minikeš

Posted by Avon katalog at 15:41
Ne znam za vas, ali meni su se sajtovi za grupnu kupovinu popeli na glavu - uglavnom zato što mi redovno sleću u Inbox, redovnije nego sestra, najbolja prijateljica i svi poslovni mejlovi zajedno. I kako na koji odem, tako me smore izgledom - vau, ala smo ozbiljni, gle što nam je dizajn. Ustvari me taj dizajn najviše nervira, kao da im je svima isti čovek radio i kao da su svi slušali iste savete o "idealnom izgledu sajta za grupnu kupovinu".

Hbote, pa razlikujte se po nečemu, danas je čas posla ispljunuti neki sitan keš za veseliji custom dizajn.

I nađoh ga, na veliku sreću moju - dame i gospodo, predstavljam vam najlepši sajt za grupnu kupovinu u Srbiji - Minikeš.

Znam da je ovo blog o Avonovim katalozima (i da ga ne apdejtujem redovno, izvinite mnogo, ali punapuna sam drugih obaveza), ali toliiiiko mi se dopao da nisam mogla da odolim. Proverite i sami, da ne ispadne da lažem ;) I baš bih volela da čujem i vaše komentare. Mislim da tek počinju pa ponuda nije onoliko velika koliko biste možda poželeli, ali kapiram da ekipa koja je napravila ovakav sajt ima da napravi čudo sa njim, samo im treba malo internet ljubavi - a ja sam baš nešto upala u love mood prema njima. Ma pogledajte samo kako izgleda, kako da ne budem!

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2011 Avon katalog | Design by Kenga Ads-template